הסכמה נדירה בין יריב אופנהיימר לבצלאל סמוטריץ'

    "הטיפול בחברי הכנסת הערבים צריך להיות במישור הפלילי ולא במישור הגבלת הזכות לבחור ולהיבחר"
    ישראל פריי No Comments on הסכמה נדירה בין יריב אופנהיימר לבצלאל סמוטריץ'

    תיקון החוק שמוביל נתניהו לפסילת הח"כים הערבים מהכנסת, נתקלת בהתנגדות של קצוות שונים ומנוגדים בפוליטיקה • איש שלום עכשיו ונציג סיעת תקומה גילו תמימות דעים בהתנגדות להצעה

    "הטיפול בחברי הכנסת הערבים צריך להיות במישור הפלילי ולא במישור הגבלת הזכות לבחור ולהיבחר"
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעוד ראש הממשלה בנימין נתניהו עמל במרץ לקדם תיקון חוק שימנע מח"כים ערבים לכהן בכנסת, מוצאים להם שני יריבים פוליטיים מקצוות מנוגדים ביותר של הציבוריות הישראלית, תמימות דעים בהתנגדות להצעה.

    אתמול טען חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', איש סיעת תקומה, כי "הטיפול בחברי הכנסת הערבים צריך להיות במישור הפלילי ולא במישור הגבלת הזכות לבחור ולהיבחר. הגבלת הזכות לבחור ולהיבחר היא מדרון מסוכן דמוקרטית".

    היום מצטרף מזכ"ל שלום עכשיו יריב אופנהיימר לדעתו של סמוטריץ', ומביע את התנגדותו – הפחות מפתיעה- להצעה שתדיר את ח"כים בוגדים מהפרלמנט הישראלי. "אני מסכים עם בצלאל סמוטריץ, על התנגדותו הנחרצת והסדורה לחוק לפסילת ח"כ", צייץ הבוקר אופנהיימר, והוסיף הסתייגות: "על שאר הרמיזות שלו על מקומם של ערביי ישראל במדינה, נשאר חלוקים".

    יצוין כי גם הנציגים החרדים מביעים התנגדות מסורתית לכל הצעה שפוגעת בערבים, מתבקשת ככל שתהיה, מהחשש ששינוי חוקי היסוד והרעת זכויותיהם של המיעוטים, עלולה להגיע אף אל המגזר החרדי.



    0 תגובות